أنا كده

رسالة لكل الناس الى عندها مشاكل نفسية مع نفسها اني عندي ٢٠ سنة و بعمل كل الى أنا بعمله، و لاون لو جيته للحق محدش ليه حق يحكم على تصرفاتي و بكيفي و طول عمري دماغي الى ممشياني بس عشان الموضوع زاد عن حده مش أكثر!
أنا كمروة لو كان عندي ٣٠ سنة ماكنتش هقدر أعمل عشر الى أنا بعمله ده! الصحة و كده غير اني طول عمري عندي قناعة إن عمري قصير و إن عليا ألحق أسيب بصمتي في قلوب الناس قبل ما يحين موعد الرحيل…
لا القصة فلوس ولا مجد ولا سيرة الهلالي…
أنا أصلي ربنا أنعم عليا بشوية مفهومية في التعامل مع البشر بحس بيهم و بتقبلهم بعبلهم و بحبهم لله في الله…
فعايزة ألحق أرستق الناس الى بحبها و هحبها قبل ما أمشي…
فخدوني على قد عقلي و النبي ماشي؟ و شكراً.
Leave a Reply

